Ismét elérkezett a várva várt horgászat az egyik kedvenc tavamon a Biatorbágyi Arizona Carp Lake tavon. Kis családommal érkeztem a tó, partra, ami mint mindig gyönyörű környezetben helyezkedik el az egyik kedvenc állásomra sikerült helyet foglalnom, hogy ismét pikkelyes barátaink nyomába eredjek a már jól bevált Big Bojlie csalikkal illetve Zsolti barátomtól kapott pár újdonsággal is. A gyors kipakolás követően kezdődött a bójázás illetve az alapozó etetés. A bójákat körülbelül 110 illetve 80m-en helyzetem el próbáltam keményebb részeket keresni illetve vékonyabb iszapréteget. Miután a bóják a helyükre kerültek kezdődött az alapozó etetés. Mivel nem vagyok a nagy etetések híve ezért inkább kisebb, de koncentrált etetést végeztem chili-jalapeno etető oldódó bojlival illetve red-dragon etető oldódó bojlival, és halibut pelletel amiket még vonzóbbá tettem chili és ananász locsolókkal

.k1

A harmadik bójámra csak is kizárólag főt 24mm top-cop csalit etettem koncentráltan illetve pva- szalaggal még a horog alá tettem felezett bojlikat a csali két 24mm top-cop power full volt az igazi nagy trófea reményében.

k2
A másik két bójámra a megújul expert 2 csalit és Zsoltitól kapott tesztelés alatt lévő különböző ízesítésű powerful pelletek kerültek, amik fűszeres, tintahalas, és rákos ízben álltak rendelkezésre.

k3
Halas-Rákos                           Fűszeres                            Tintahal-Polip

Miután minden a helyére került.
k4
Nem kellett sokáig várni a kapásra beindult a gépezet innentől kezdve indult a kellemes munka a két oldódó bojlis etetés folyamatosan adta a halat 8-10 kg átlagsúlyban az igazi nagyhalas etetés még váratott magára. Lassan ránk esteledett és a kapások száma is csökkent ezért mi is nyugovóra tértünk. De hajnal 4-kor finom ejtős kapásra ébredtem a dupla 24mm top-cop volt ezért gondoltam,hogy végre megjött a várva várt trófea bevágás után egyből éreztem,hogy jó hallal van dolgom szépen komótosan oldal irányba megindult és kezdődött a fárasztás, ami körülbelül 25 percig tartott mire megtudtam szákolni a gyönyörű egészséges tükörpontyot még elég sötét volt de így is látszódott, hogy nem a kisebbek közül való.

k5
                                                                                                   Top-Cop 19,80 Kg
Gyors mérlegelés és fotózás után visszaengedtem ezt a gyönyörű halat éltető elemébe aki szépen lassan komótosan elúszott a holdfényben. Visszakerült a bot az etetésre a fentiekben már említett módon. A reggel és a délelőtt viszonylag nyugalomban telt kisebb példányok jelentkeztek inkább a nagyobbak nem igazán voltak aktívak. Délután a megújult expert 2-es bojlira erőteljes kapásra lettem figyelmes, aminek az eredménye ismét a nagyobbak közül való gyönyörű aranyszínű pikkelyes tőponty volt.

k6
                                                                                                   Expert2 17.10 Kg
Épphogy visszaraktam a botot a helyére a másik botomon irgalmatlan füstölős kapásom volt bevágás után azt hittem , hogy valami tengeralattjárót sikerült megakasztani hosszú fárasztás után egy gyönyörű duci testű tükörponty pihent a merítőbe.

k7
                                                                                                      Top-Cop 16.50 Kg
Ezek után már nem jött a fentiekhez hasonló példány viszont az átlagos példányok folyamatos és kellemes időtöltést biztosítottak számunkra. Lassan vége felé közeledett ez a rövid, de eredményesnek mondható túra fájó szívvel elkezdtük a pakolást. Összegzésképen nagyon szép és egészséges halakat sikerült fogni az igazat megvallva nem számoltam, hogy összesen mennyi bajszos barátunk tette ideg lesen tiszteletét nálunk. A Big Bojlie csalik ismét remekül működtek ezért külön köszönet Pintér Zsolt barátomnak. Remélem a későbbiekben is sikerül ehhez hasonló fogásokról beszámolni, de addig is mindenkinek kellemes időtöltést kívánok és eredményes horgászatot.